• Eigen onderzoekslab
  • 50+ jaar ervaring
  • Productie in NL
  • Gecertificeerde kwaliteit

Vraag & antwoord

VRAGEN OVER ONZE PRODUCTEN

Staat het gehele assortiment online?
Bijna alle producten die UTB Webshop levert, staan online in onze webshop. Wanneer een product tijdelijk niet leverbaar is, staat dat bij de aanvullende informatie. Een groot aantal artikelen kunnen we uiterlijk binnen 48 uur aan u verzenden.

Ik wil graag meerdere stuks van een bepaald artikel bestellen, maar ik kan er maar maximaal één in mijn winkelwagen laden. Klopt dat?
In dat geval is er iets niet goed gegaan. Probeer de bestelling opnieuw uit te voeren. Mocht het probleem zich nog steeds voordoen neem dan contact met ons op.

Hebben jullie alle artikelen op voorraad?
Een groot deel van het assortiment hebben wij op voorraad.

Zijn de prijzen op de website inclusief btw?
Van al onze producten staat de prijs exclusief btw vermeld. Op de factuur staat de btw apart vermeld.

De webshop geeft aan dat mijn bestelling alleen is af te halen. Waarom?
Sommige producten in ons assortiment kunnen we niet verzenden. U kunt ze alleen afhalen in Ridderkerk. Vaak ligt dat aan het gewicht of de afmeting. Als dit het geval is, staat dit expliciet vermeld op de productpagina en in de winkelwagen. Als je een bestelling plaatst met meerdere artikelen, waarvan je een gedeelte toch wilt laten opsturen, raden wij je aan om hiervoor een aparte bestelling te plaatsen.

FACTUREN EN PAKBONNEN

Waar kan ik mijn factuur vinden?
U ontvangt bij uw bestelling altijd een pakbon met daarop de producten die u heeft besteld. De factuur kunt u terugvinden in de e-mail die u ter bevestiging heeft ontvangen. Mocht u vragen hebben over een factuur, dan kunt u ons bereiken via de gegevens op de contactpagina.

Retourneren

Kan ik de bestelling retour sturen?
Niet helemaal tevreden met je aankoop? Je kunt producten, onder bepaalde voorwaarden, aan ons terugsturen. Kijk hiervoor op de pagina retouren.


ACCOUNTGEGEVENS | MIJN ACCOUNT

Wachtwoord vergeten?
Een nieuw wachtwoord kunt u hier aanvragen. Vul uw e-mail in en u ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord. Let op dat u het e-mailadres gebruikt dat bij ons bekend is.

Gegevens wijzigen?
Klik op Mijn account > Mijn gegevens bovenin deze pagina. Als u bent ingelogd, komt u op uw accountpagina. Daar kunt u uw gegevens wijzigen.

Sub account?
Als hoofd account houder kunt u voor uw collega's een sub account aanmaken. U kunt voor 3 processen een autorisatie aanmaken; namelijk bestellingen plaatsen en/of orderhistorie inzien en/of PDF facturen inzien.

Ik krijg de melding: E-mailadres bestaat niet.
Wanneer u deze melding ziet, betekent dit dat het e-mailadres niet bekend is bij ons. Controleer of u het juiste e-mailadres heeft gebruikt.

Ik krijg de melding E-mailadres bestaat niet, maar ik heb wel al een account.
Controleer of u uw e-mailadres zonder tikfouten heeft ingevoerd.

Ik krijg de melding: E-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.
Let goed op dat u geen tikfouten heeft gemaakt in het wachtwoord. Staat de ‘capslock’-toets aan? Wanneer u de melding houdt, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’.

Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Deze tips zijn van toepassing op alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn:
  • Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
  • Wijzig uw wachtwoorden regelmatig.
  • Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
  • Een goed wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, cijfers en speciale tekens. Gebruik geen al te voor de handliggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata.

Nieuwsbrief
Op de pagina nieuwsbrief en in uw account, bij 'Mijn gegevens', kunt u uzelf inschrijven voor onze nieuwsbrief. Hier meldt u uzelf ook weer af voor de nieuwsbrief. Omdat we uw afmelding moeten verwerken, kan het voorkomen dat u na afmelding nog eenmaal één nieuwsbrief ontvangt.

CONTACTINFORMATIE

Contact opnemen?
De meest praktische manier is om een e-mail te sturen naar sales@utboils.com. U kunt dan binnen 24 uur een reactie op uw vraag verwachten. Heeft u een vraag over een bestelling? Vermeldt dan altijd uw ordernummer of factuurnummer in de e-mail. Ook zijn wij bereikbaar via de gegevens op de contactpagina.

Wat zijn jullie contactgegevens?
Wij zijn bereikbaar via de gegevens op de contactpagina.

Suggesties en klachten
Wij willen onze dienstverlening voortdurend verbeteren. Heeft u suggesties, klachten of ideeën over hoe onze dienstverlening beter zou kunnen of mist u iets op onze website? Laat het ons alsjeblieft weten! Wij zijn bereikbaar via de gegevens op de contactpagina. U kunt dan op werkdagen binnen 24 uur een inhoudelijke reactie verwachten.

VEILIGHEID EN PRIVACY

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
UTB Webshop respecteert de persoonlijke levenssfeer van alle klanten. Persoonsgegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd.

Hoe beveiligt UTB Webshop mijn betalingen?
U herkent een beveiligde verbinding (Secure Connection) ook aan het SSL-slotje boven- of onderin je webbrowser. Met de SSL-verbinding (Secure Socket Layer) worden uw persoonlijke gegevens versleuteld en kunnen ze niet onderschept worden door derden. Alle pagina’s op UTB Webshop zijn op deze manier beveiligd. De SSL-beveiliging is een wereldwijde standaard.

iDEALMastercardVisaPayPalVooruitbetalingAchteraf betalenRemboursPinnen